«Pregunta’t si el que estàs fent avui, et portarà a on vols arribar demà»

(Walt Disney)

Mentoring en comunicació, gestió d’equips i gestió de crisi per a directius, equips directius i professionals per afavorir l’aprenentatge organitzatiu i el desenvolupament del talent, dos dels recursos competitius més importants de qualsevol companyia.

El Mentoring és un recurs de canvi i millora, per als professionals i per a la pròpia organització.

Els resultats que s’obtenen, després que un directiu, equip directiu o professional hagi realitzat algun dels nostres programes de mentoring, són notables:

»Genera un major compromís amb l’empresa

»Millora el rendiment i productivitat dels empleats

»Redueix el temps que els equips directius dediquen a assumptes i situacions no relacionades amb el normal funcionament de l’organització

«GESTIÓ és fer les coses bé. LIDERATGE, és fer les coses»

(Peter Drucker)

Disseny d’un programa específic adaptat al client (mentee), en què especifiquem les àrees de millora en què actuar, les habilitats que han de treballar, durada i assiduïtat de les reunions.

Durant l’execució del programa, el mentor determina les tasques que el mentee ha de realitzar entre reunió i reunió. Al final del programa, es lliura un informe del progrés del mentee.

Fases:

  • entrevistes personals

  • anàlisi

  • disseny del programa de serveis personalitzat

  • proposta del programa

  • execució i seguiment

  • avaluació conjunta del programa

 

«Un mentor és algú que veu més talent i capacitat dins teu, del que veus tu a tu mateix, i t’ajuda a treure-ho de tu»

(Bob Proctor)

Si vols:

  • Accelerar el procés de desenvolupament personal i professional dels teus directius, professionals, o els teus propis.

  • Capitalitzar el saber acumulat en les persones que treballen en la teva organització

  • Millorar el clima laboral

  • Desenvolupar líders per al futur

  • Reduir els costos de formació, d’aprenentatge i adaptació al lloc de treball i a l’organització

  • Fomentar la cultura de la cooperació i col·laboració en l’organització

  • Facilitar els processos de canvi organitzacional, fent-los més efectius, duradors i sostenibles.

per:

  • Afavorir la gestió del coneixement, l’aprenentatge organitzatiu, la innovació, la gestió del canvi i la transmissió i consolidació de la cultura corporativa

  • La creació i consolidació de vincles, relacions i aliances entre les persones, convertint-lo en un augment de les oportunitats de negoci i consolidant la marca personal i corporativa

  • Millorar la gestió dels intangibles: il·lusió, motivació, compromís, optimisme, confiança i persistència

  • Afavorir el desenvolupament del talent

  • Millorar els resultats

  • Augmentar el rendiment i la productivitat en l’organització

I, per obtenir aquests resultats esperats, M.T.M. ho fa possible a través de programes personalitzats de mentoring en comunicació i gestió de crisi, feel good manager i formació.